خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

با متخلفین اداری در هر سطح مدیریتی برخورد قانونی می شود/معرفی تعدادی از کارمندان متخلف اداری به دستگاه قضا/یک ریال از بودجه شهرداری برای نامزدهای انتخاباتی هزینه نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۸۰۳

شهردار ساری در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری ساری با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد اداری ، شفافیت و انضباط مالی از رویکردهای مهم مدیریت شهری است،گفت: این موضوع با جدیت در شهرداری ساری پیاده سازی می‌شود حتی تعدادی از این موارد به دستگاه قضایی نیز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین جلسه شورای اداری شهرداری ساری با حضور عباس رجبی شهردار جدید ساری، معاونان، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری صبح امروز در شهرداری ساری برگزار شد.

در این جلسه، عباس رجبی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا و فدارکاری‌های بسیجیان در همه عرصه‌ها بوده  است.

وی گره گشایی از مشکلات شهروندان را از اولویت‌های مهم مدیریت شهرداری دانست و بر رفع مشکلات در راستای مطالبات مردمی از سوی مدیران شهرداری تاکید کرد.

شهردار ساری با بیان اینکه تلاش شبانه روزی همه همکاران ما در این مجموعه معطوف به گره گشایی از مشکلات شهروندان است و در این راه آنچه در چارچوب قانون باشد وظیفه ماست، گفت: مردم در مواجهه با مشکلات به شهرداری مراجعه می‌کنند در این صورت نقش همه شما مدیران در حل و مرتفع کردن مشکلات آنان نمود پیدا کرده و موجب شکوفایی و توسعه سلامت اداری و تسریع در روند خدمات رسانی به مردم می‌شود.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، آن را مهم‌ترین ساز و کار تحول اداری دانست و گفت: مدیران باید تکریم ارباب رجوع را وظیفه اصلی خود بدانند چرا که خدمت‌رسانی و حفظ کرامت انسانی اصلی‌ترین وظیفه مدیران و کارکنان شهرداری است.

رجبی با اشاره به  گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌مندی از توانایی جوانان در پیمودن قله‌های پیشرفت و اقتدار علمی و نیز مدیریت جهادی این قشر به منظور توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری شهرداری ساری با تأسی از فرامین رهبری بکارگیری نیروهای جوان و مستعد را بدنه شهرداری آغاز کرده و این انتخاب نشان از اطمینان به نیروهای جوان است.

وی خطاب به مدیران و مسئولان شهرداری و بیان اینکه بدون تعارف به همه شما اعتماد و اعتقاد دارم، گفت: خودباوری را در خود تقویت کرده و برای حل مشکلات مردم با اقتدار ورود پیدا کنید چرا که حل مشکلات شهروندی به دست شما میسر می‌شود.

رجبی با اشاره به انتخاب سید حمید هاشمی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری به عنوان شهردار آمل، یادآورشد: وقتی نیروی جوانی از شهرداری ساری برای سکانداری شهرداری آمل انتخاب می‌شود، باعث افتخار است. شهرداری ساری از نیروی های جوان، کارآمد ، کوشا در این نهاد خدمت رسان بهره گیری کرده است.

شهردار مرکز استان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از بهره گیری ظرفیت‌های داخلی نیز تاکید دارند؛ باید متذکر شوم ما نیز در شهرداری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستیم، سازمان های تابعه شهرداری پتانسیل خوبی برای ارائه خدمات به شهروندان دارند، چرا باید برخی از کارها را برون سپاری کنیم! اعتقاد دارم مدیران این سازمان‌ها بهترین پتانسیل برای حل مشکلات و توسعه و ترقی شهر هستند.

وی با تاکید بر مبارزه با فساد اداری ، شفافیت و انضباط مالی را از رویکردهای مهم مدیریت شهری اعلام کرد و ادامه داد: این موضوع با جدیت در شهرداری ساری پیاده سازی می‌شود حتی تعدادی از این موارد به دستگاه قضایی نیز معرفی شدند.

رجبی بیان اینکه با متخلفین در هر سطحی برخورد می‌شود، توضیح داد: بسیاری از مدیران ما در شهرداری از مدیران ارزشی هستند طرح این موضوع هشداری برای همه کارکنان شهرداری است.

وی مدیران سازمان‌ها  را بازوان شهرداری نام برد و گفت: شهرداری را باید خانه خود بدانید و برای حفظ آن تلاش کنید ، مدیر باید با قدرت بر حل مشکلات فائق آید.

شهردار ساری ، شهری شاد و شهرداری خدمتگزار را از رویکردهای  مدیریت شهری عنوان وخاطرنشان کرد: مردم مرکز استان به ما اعتماد کردند، در این شرایط هیچ چیزی مهمتر از خدمات رسانی شایسته به شهروندان نیست؛ به مردم شهر بدهکاریم!

وی به نقش بانوان در توسعه و ترقی اهداف شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: از ظرفیت و پتانسیل بانوان در پست های مدیریتی شهرداری بهره گیری خواهد شد.

رجبی با اعلام اینکه شهرداری ساری با دارا بودن 6 هزار نیروی انسانی می‌تواند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند، تصریح کرد: مدیران مجموعه شهرداری باید برای همه نیروها کار تعریف کرده تا خدمت رسانی به شهروندان شتاب بیشتری گیرد.

وی تاکید کرد: مدیران تنها برای مردم کار کنند تا مردم نیز شما را براساس لیاقت و شایستگی بشناسند. مشکلات شهر و شهرداری برای همه ما روشن است؛ اطمینان دارم با تعامل، هماهنگی و همکاری بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد.

رجبی در بخش دیگر از سخنانش به سامانه 137 شهرداری که ارتباط بین مردم و شهرداری است اشاره و تاکید کرد: مشکلاتی که از سوی مردم از طریق این سامانه مطرح می‌شود باید در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و رفع شود و چنانچه مسئولی پیگیر نباشد ؛ازکار خود کناره گیری کند.

وی مدیران شهرداری را مورد خطاب قرار داد و افزود: بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم باشید و با شجاعت و رعایت مقررات برای مردم کار کنید، از چیزی نترسید.

شهردار مرکز استان ازنشست با سرمایه گذاران در راستای اهداف شهرداری خبر داد و افزود: در آینده ای نزدیک شاهد خبرهای خوش در این زمینه خواهیم بود.

وی در ادامه بر بهره گیری از ظرفیت‌های سرمایه گذاران در رشد و توسعه شهری تاکید کرد. 

رجبی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات از وظایف فردی و شرعی است و همه نامزدهای انتخاباتی برای ما قابل احترام هستند، ما مجموعه‌ای هستیم که فقط برای مردم کار می‌کنیم، هر کسی قرار است در انتخابات فعالیت کند، باید راهش را از مجموعه شهرداری جدا کند.

وی ادامه داد: یک ریال از بودجه شهرداری برای نامزدهای انتخاباتی هزینه نمی‌شود؛ به کسی اجازه نخواهم داد از نام شهرداری در انتخابات استفاده کند.

شهردارساری تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد جدی می کنم.

رجبی، مشورت، سلامت اداری واحترام به مردم را از رویکردهای مهم خود در مدیریت شهرداری دانست و تاکید کرد: با مردم همچون خانواده خود برخورد می‌کنیم.

شهردار مرکز استان به شهرداران مناطق تاکید کرد که در زیباسازی، بهسازی  معابر و تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه داشته باشند و شهری شاد را برای مردم مرکز استان ترسیم کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز