خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد:

باغداران در چیدن محصولات خود عجله نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۶۳۸

احمد اسدی در خصوص نگرانی کشاورزان برای تغییرات ناگهانی هوا،سرد شدن و یخ زدن مرکبات گفت: باغداران در چیدن محصولات خود عجله نکنند،طی 10 روز آینده سرمایی که بتواند به مرکبات آسیب بزند، نخواهیم داشت.

احمد اسدی،معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت جوی استان  مازندران گفت: از پنج‌شنبه شب تا جمعه آسمان استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در ارتفاعات با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

اسدی ادامه داد: در روز شنبه ۹ آذر آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز یک‌شنبه ۱۰ آذر نیز آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما  از شب با افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اسدی اظهار کرد: در روز دوشنبه ۱۱ آذر وضعیت جوی استان به‌صورت ابری همراه با کاهش نسبی دما، بارش پراکنده و وزش باد، از بعدازظهر با بارش باران و همچنین در ارتفاعات با بارش باران و برف خواهد بود.

وی در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص نگرانی کشاورزان برای تغییرات ناگهانی هوا،سرد شدن و یخ زدن مرکبات گفت: باغداران در چیدن محصولات خود عجله نکنند،طی 10 روز آینده سرمایی که بتواند به مرکبات آسیب بزند، نخواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز