خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

برگزاری کارگاه های آموزشی خلاقیت را در دانشجویان افزایش می دهد

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۴۰۲

سید عباس موسوی گفت:برگزاری کارگاه های آموزشی می تواند خلاقیت را در دانشجویان افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران توجه به سیستم آموزشی را زیرساخت اساسی در ایجاد پارک های فناور و پژوهشکده ها دانست و گفت: براساس مطالعات انجام شده سیستم آموزشی ما خلاقیت پرور نیست و این مسئله از دوران ابتدایی آغاز می شود.

وی با تاکید بر شناسایی افراد خلاق، گفت: خلاقیت سبب پویایی آن جامعه می شود و اگر در جامعه ای به این مسئله توجه نشود نمی تواند در حوزه های دیگر موفقیت کسب کند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه خلاقیت در دوران دانشجویی را می توان افزایش داد، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی می تواند خلاقیت را در دانشجویان افزایش دهد.

موسوی ارتقای فناورانه در حوزه سلامت، ایده یابی، توانمندسازی نظام بهداشت و درمان در بستر فناوری های نوین، شناسایی استعدادهای فناور و هدایت آن ها به سمت نظام سلامت و ارائه خدمات را هدف برگزاری اولین رویداد فناوری سلامت دانشجویی دانست.

وی افزود: برگزاری سخنرانی تخصصی، معرفی فناوران برتر، محصولات فناورانه و مسابقه دانشجویی فناوری با محوریت ویژه نوروسانیس از جمله برنامه های این رویداد است.

همچنین مجید سعیدی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم اظهارکرد: امروزه در همه دنیا بحث فناوری و تبدیل دانش به ثروت یکی از مباحث مهمی است که در سال های اخیر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های علوم پزشکی به آن توجه ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه های ما در حوزه آموزشی وضعیت خوبی دارد، افزود: در حوزه کارآفرینی نیازمند همت و عزم جدیدی دارند برای آن که دانشجویان به گونه ای تربیت شوند که دانسته های آن ها در راستای کارآفرینی و تولید محصول و ایجاد یک فناوری بهره بگیرند.

سعیدی ادامه داد: فناوری در حوزه سلامت (تجهیزات پزشکی، عرضه داروها و مهندسی بافت و ... ) می تواند در جهت ارتقا سلامت همراه با کار آفرینی کمک کند.

گفتنی است  سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه معاونین درمان ، آموزشی ، بهداشتی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  از نمایشگاه تولیدات فناورانه که در حاشیه برگزاری این همایش برپا شد دیدن کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز