خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رییس جمهوری و معاون استاندار مازندران:

دانشگاه آزاد قائمشهر و پارک علم و فناوری مازندران قرارداد همکاری منعقد کردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۰۰

قرارداد همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر با پارک علم و فناوری مازندران روز شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این آئین با بیان اینکه توسعه یک امر درون زا است ، گفت: توسعه زمانی اتفاق می افتد که یک شهرستان تصمیم به ارتقاء و تفکر پیشرفت داشته باشد .

سورنا ستاری افزود: توسعه هر استان و شهرستانی نیروی انسانی آن است تا آنها بتوانند خلاقیت های خود را برای پیشرفت و آبادانی به کارگیری کنند .

وی با اشاره به اینکه در بحث همکاری دانشگاه آزاد قائمشهر با پارک علم و فن آوری هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد، گفت: محدودیت زمانی اتفاق می افتد که ما به نتیجه مهمی نرسیم، در دانشگاه آزاد قائمشهر ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که باید در بحث های مختلف از این ظرفیت ها استفاده کرد.

دانشگاه آزاد قائمشهر به دلیل استفاده از امکانات دولتی با پارک علم و فناوری قرارداد بسته است تا شرکت هایی که در این دانشگاه مستقر هستند بتوانند با استفاده از مقررات پارک علم و فن آوری، از امکانات و تسهیلات دولتی آنها استفاده کنند.

 در این دانشگاه ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و 16 شرکت در آن مستقر می باشند.

شرکت های ما می توانند در همه زمینه ها به خصوص در زمینه کشاورزی، صنایع خلاق روستائی و نساجی به فعالیت بپردازند.

در راستای همکاری با پارک علم و فن آوری مازندران، دانشگاه آزاد قائمشهر می تواند یک ساختمان یکهزار متری و چهار هزار متر زمین در سیمرغ، یک مجتمع سه هزار متری با همه زیرساخت ها و یک زمین یکهزار متری برای کارخانه در اختیار قرار دهد تا آنها در بحث تجهیزات به ما کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز