خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی:

220 متر بنای غیرمجاز در سوادکوه شمالی تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۷۷

مدیرجهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی گفت: آبان ماه امسال چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در 220 مترمربع بنا و 30 متر دیوارکشی در زمین‌های کشاورزی این شهرستان شناسایی و اخطار کتبی صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،قاسم حکمت‌شعار با اشاره به بازدید به عمل آمده توسط کارشناسان اُمور اراضی جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از اراضی این شهرستان بیان کرد: آبان ماه امسال چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در 220 مترمربع بنا و 30 متر دیوارکشی در زمین‌های کشاورزی شهرستان شناسایی و اخطار کتبی صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی، غیر قانونی است گفت: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هرگونه اقدام برای تغییر کاربری اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوزهای قانونی به این مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

حکمت‌شعار با بیان اینکه جهاد کشاورزی نقش بسزایی در تضمین امنیت غذایی و صیانت از زمین‌های زراعی و باغی دارد، گفت: مجازات ساخت غیرمجاز، جریمه نقدی و تخریب بناست و در برخی موارد محکومیت به حبس نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه از مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز دیوارکشی، ساخت و ساز و استقرار کانکس بدون مجوز است، افزود: یک مورد اجرای حکم برابر شکایت ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی طی تغییر کاربری به صورت دیوارکشی به طول 50 متر مربع در روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی اجرا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز