خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

پروژه هدایت آب‌های سطحی مرکز استان عملیاتی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۵۶

عباس رجبی با اشاره به تداوم بارش‌ها و چالش‌های ناشی از بارندگی بر عملیاتی شدن تکمیل پروژه هدایت آبهای سطحی تاکید کرد: اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود در کلیه نقاط آبگیر مناطق شهری که مورد پایش قرار گرفته عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباس رجبی با اشاره به تداوم بارش‌ها و چالش‌های ناشی از بارندگی بر عملیاتی شدن تکمیل پروژه هدایت آبهای سطحی تاکید کرد و گفت: اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود در کلیه نقاط آبگیر مناطق شهری که مورد پایش قرار گرفته عملیاتی می شود.

وی شهرداران مناطق را مکلف کرد تا پروژه‌های نیمه کاره هدایت آبهای سطحی در مناطق خود را شناسایی کنند تا راهکار مناسب برای ادامه و عملیاتی شدن آن اتخاذ شود.

شهردار مرکز مازندران افزایش کیفیت زندگی شهروندان را یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها دانست و گفت: هدایت آبهای سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی معابر و مدیریت بهنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه‌های مهم شهرداری در راستای افزایش سطح رفاه شهروندان است.

بنا بر دستور شهرداری ساری مناطق سه گانه شهری از سوی شهرداران این مناطق پایش و پروژه‌های نیمه کاره شناسایی و در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس گزارشات ارائه شده، کانال معابر خیابان ملامجدالدین، شهدا، فرهنگ و ضلع جنوبی قارن، ادامه کانال خیابان انقلاب، میدان شهرداری و فرهنگ، کانال خیابان پیوندی حد فاصل فدک تا فرهنگ در منطقه یک، کانال باغ کلبادی ، خیابان ساری کنار، خیابان فرح آباد و کوچه محمودیان در منطقه دو، کانال شهدای محراب، ساری رود و دخانیات در منطقه سه شهری از جمله پروژه‌های نیمه‌کاره مورد شناسایی است که با تاکید شهردار ساری عملیات اجرایی آن در دستور کار شهرداران مناطق قرار گرفت. همچنین کانال میدان فرح آباد به رودخانه تجن که بار سیلابی گذرخان را تا 80درصد کاهش داده است.

طرح جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی شهر ساری به رودخانه تجن ساری در سال‌های اخیر کلید خورده بود که پروژه مورد نظر در بخش‌هایی از شهر ناتمام ماند و روزهای بارانی شهروندان را در روزهای بارانی با مشکل مواجه می‌کند.حال؛ شهردار ساری با تاکید بر اجرای این طرح آن را دردستورکار شهرداران مناطق قرار داده است.

رجبی تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی و انسداد کانال‌ها و آبروها در مواقع بارانی موضوع را از طریق سامانه 137 به صورت شبانه‌روزی به مرکز فوریت‌های شهرداری ساری اطلاع دهند تا این نهاد خدمات‌رسان تمهیدات لازم رادر جهت رفع مشکلات گزارش شده اتخاذ کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز