خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران:

صورت حساب برق مصرفی خود را به 10 روش پرداخت کنید

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۱۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: پس از حذف قبض کاغذی ، مشترکان مازندران می‌توانند تنها با داشتن شناسه قبض 13 رقمی به 10 روش صورت حساب برق مصرفی خود را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا غفاری گفت: پس از حذف قبض کاغذی، مشترکان مازندران می‌توانند تنها با داشتن شناسه قبض 13 رقمی به 10 روش صورت حساب برق مصرفی خود را پرداخت کنند .

وی افزود : اولین روش پیوند ذیل – ارسال صورتحساب پیامک است که با این پیوند،مشترکان به درگاه بانکی ارجاع می شوند و می توانند صورتحساب قبض برق خود را پرداخت کنند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران روش دوم در پرداخت صورت‌حساب‌های برق مصرفی را  APPهای صنعت برق بنام آپ موبایل ذکر کرد و یادآور شد : در این روش، مشترکان می توانند شناسه قبض خود را در آپ ثبت کنند و از طریق آن از صدور قبض‌جدید مطلع شوند و از همانجا صورت‌حساب خود رابپردازند .

غفاری از وب سایت شرکت توزیع نیروی برق مازندران با آدرس www.maztozi.ir و درگاه اینترنتی به آدرس  www.saapa.ir به عنوان یکی از روشهای پرداخت صورتحساب برق مصرفی مشترکان یاد کرد و افزود : مشترکان مازندرانی می‌توانند با ورود به وب سایت‌های مذکور به قسمت پرداخت صورتحساب مراجعه و با وارد کردن شناسه  و ارجاع به درگاه بانکی قبض خود را بپردازند .

وی خاطرنشان کرد: کد دستوری با شماره #1521*733* و #1521*741* نیز یکی از روش‌های پرداخت هزینه صورت‌حساب برق مصرفی است که مشترکان می توانند با شماره گیری و دنبال کردن مراحل آن، قبض خود را پرداخت کنند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران روش‌های بدون نیاز به اینترنت و... از روش‌های بدون هزینه پرداخت قبوض برق برای مشترکان برشمرد و ATM , POS را از جمله این روش‌ها نام برد که مشترکان با مراجعه به دستگاههای خود پرداز عضو شتاب ( ATM )و انتخاب گزینه پرداخت قبوض، قبض خود را پرداخت می کنند و در POS نیز با ثبت شناسه قبض ، بدهی به مشترک اعلام می شود و از همانجا می توانند هزینه صورتحساب برق مصرفی خود را پرداخت کنند .

غفاری تصریح کرد: تلفن 4 شماره‌ای1521 از روش‌های دیگر پرداخت صورت‌حساب برق مصرفی مشترکان در استان است که مشترکان مازندرانی می توانند با شماره گیری 1521 و دنبال کردن کدهای دستوری ، بهای قبض مصرفی خود را بپردازند .

به گفته وی : در دفاتر پیشخوان نیز مشترکان شناسه قبض خود را به کارگزار دفتر پیشخوان اعلام و برای پرداخت قبض خود از ایشان کمک خواهند گرفت و در ICT روستایی نیز می توانند شناسه قبض خود را به کارگزار ICT روستایی اعلام و برای پرداخت قبض خود از آنها کمک بگیرند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز