خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان مازندران:

عملیات برف‌روبی در جاده‌های کوهستانی مازندران به طور مستمر در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۶۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور ، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برف‌گیر و کوهستانی ، در حال اجرای عملیات برفروبی ونمک پاشی در سطح جاده ها به طور شبانه روزی و مستمر هستند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲2 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

 نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و تصریح کرد: هموطنان عزیز می توانند علاوه بر شماره 141 ، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 10000141 از شرایط جاده و جوی محورها اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز