خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

حضور در انتخابات امر به معروف است

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۵۱

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه حضور در انتخابات برای ما به منزله امر به معروف است ،گفت: جامعه کارگری با در نظر گرفتن برخی از موارد قانونی لیست نامزدهای انتخاباتی خود را در اختیار عموم قرار خواهد داد.

نصرالله دریابیگی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در هفدهمین نمایشگاه کتاب و رسانه های مازندران در ساری با اشاره در پیش بودن انتخابات در مورد موضع خانه کارگردرباره این رویداد توضیح داد: کسانی که در فراکسیون کارگری بودند و احقاق حقوق کارگران در صدر فعالیتشان بوده است؛ از آنها حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترغیب در انتخابات همچون مطالبه گری حقوق کارگران برای ما مهم است، افزود: همچنین نامزدهای انتخاباتی که پیگیر مطالبات کارگران باشند از آنها نیز حمایت می کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران انتخابات برای ما به منزله امر به معروف است ،گفت: جامعه کارگری با در نظر گرفتن برخی از موارد قانونی لیست نامزدهای انتخاباتی خود را در اختیار عموم قرار خواهد داد.

وی با اشاره به عملکرد نمایندگان فعلی و پیگیری مطالبات کارگران، ادامه داد: هر جا که از نمایندگان مطالبه گری کردیم ؛بی پاسخ نماندیم هر یک از آنان در حد توان خود کمک کردند.

دریابیگی ، قراردادهای موقت کار،نبودن امنیت شغلی ،تقسیم ناعادلانه ثروت را از مشکلات جامعه کارگری برشمرد.

وی با اشاره به ماده 41 قانون کار و اینکه این قانون بعد از قانون اساسی مهم ترین است،گفت: متاسفانه برخی از مفاد این قانون اجرایی نمی شود.

دریابیگی اشتغال را از دیگر دغدغه های در حوزه کارگران عنوان کرد و سوء مدیریت،تحریم  و واردات بی رویه را عاملی مهم بروز این نگرانی دانست.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در بخش دیگر از سخنانش رورنامه کارو کارگر را یکی از دستاوردهای حزب جمهوری اسلامی و خانه کارگر اعلام کرد که هم اکنون با محوریت بررسی مشکلات کارگران فعالیت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز