خبرگزاری کار ایران

توصیه نماینده ولی فقیه در مازندران به جامعه کارگری؛

احقاق حق کمک به عدالت اجتماعی است/ آنچه را برای خود می پسندید؛ برای دیگران نیز بپسندید

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۲۹

نماینده ولی فقیه در مازندران احقاق حقوق به حق را برای کارگران ضروری دانست و گفت: احقاق حق بزرگترین خدمت به عدالتی است که در نظام جمهوری اسلامی نیز به آن تاکید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی بعدازظهر امروز در دیدار با جامعه کارگری و کانون بازنشستگان استان مازندران با بیان اینکه جامعه کار، نقش مهمی در پیشرفت و تعالی کشور دارد ،اظهار داشت:هر چه کار کیفی تر و مدرنیزه تر باشد به همان ترتیب ارتقای جامعه نیز افزون تر می شود.

وی یادآور شد:در اوایل انقلاب عده ای تلاش داشتند جامعه کارگری را متشنج و برعلیه انقلاب اسلامی تشویق کنند، اما جامعه کارگری با بصیرت ، وفاداری خود را به انقلاب نشان داده است و مطالبات و اعتراض های بحق خودش را از آشوبگری و فتنه انگیزی تفکیک کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان گوش شنوا به خواسته های کارگران و توصیه مقام مقام معظم رهبری داشته باشند،گفت: گاهی مسئولان ما به توصیه های رهبری بی توجهی می کنند ؛هر گاه مسئولان به توصیه های رهبری توجه کردند موفق  وهر جا بی توجهی بوده ضرر کرده ایم.

وی به حداقل حقوق جامعه کارگری اشاره و با طرح این پرسش که آیا می شود در این شرایط اقتصادی با این حقوق حداقلی زندگی کرد؟ادامه داد: آنچه را برای خود می پسندید؛ برای دیگران نیز بپسندید.

حجت الاسلام لائینی به بخش خصوصی اشاره کرد و بیان اینکه واگذاری بخش دولتی به بخش خصوصی با اولویت تعاونی ها باشد،افزود: متاسفانه در بسیاری از این واگذاری نظارت ها کامل نبوده و موجب سوء استفاده برخی از سودجویان شده و منجر به بروز مشکلات فراوان برای کارخانه ها ،واحدهای تولیدی و کارگران شده است.

وی به مشکل "چیت سازی بهشهر" که شاخص صنعت در دوره های متوالی در استان بوده است اشاره کرد و افزود: متاسفانه این واحد تولیدی نیز با واگذاری و عدم نظارت کافی از چرخه تولید خارج و سبب مشکلات زیادی برای کارگران این واحد تولیدی شد.

حجت الاسلام لائینی از جامعه کارگری خواهان حفظ متانت با روحیه انقلابی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری شد.

وی احقاق حقوق بحق را برای کارگران ضروری دانست و گفت: احقاق حق بزرگترین خدمت به عدالتی است که در نظام جمهوری اسلامی نیز به آن تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران احترام به ارزش ها بویژه ارزش های دینی را نیز مهم برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز