خبرگزاری کار ایران

با حضور ۹۹ رسانه و ۴۳۵ ناشر:

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران در ساری گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۱۵

چهاردهمین نمایشگاه کتاب مازندران و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با حضور 99 رسانه و 435 ناشر داخلی و خارجی تا اول آذرماه از ساعت 14 -20 در کیلومتر 18 جاده فرح‌آباد ساری پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،عباس زارع  در حاشیه نمایشگاه کتاب و مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مازندران در خصوص تقارن این دو رویداد فرهنگی رسانه‌ای گفت: برگزاری هم‌زمان نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات موجب می‌شود که هم رسانه‌ها از مخاطبان نمایشگاه کتاب و قشر کتاب‌خوان بهره‌مند شوند و هم نمایشگاه کتاب از قدرت رسانه‌ای برخوردار شود.

وی بابیان اینکه 99 رسانه مکتوب و مجازی شامل هشت سرپرستی خبرگزاری در مازندران، 12 روزنامه محلی، 24 سرپرستی روزنامه‌های سراسری، 27 پایگاه خبری و 36 رسانه مکتوب با گستره‌های هفته‌نامه- دوهفته‌نامه و ماهنامه در نمایشگاه مطبوعات مازندران حضور دارند، گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا در خصوص برگزاری نمایشگاه می‌توانند علاوه بر معرفی ظرفیت‌های خود با اقشار مختلف جامعه موجبات حضور حداکثری علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان را فراهم آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه نمایشگاه کتاب استان از سری برنامه‌های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 26 آبان ماه گشایش یافت و تا اول آذرماه در کیلومتر 18 جاده فرح‌آباد ساری دایر است، اظهار کرد: این نمایشگاه در سه سالن با 220 غرفه و عرضه 61 هزار و 890 عنوان کتاب از ناشرین داخلی و 12 هزار عنوان کتاب از ناشرین خارجی روزانه از ساعت 14-20 پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

وی بابیان اینکه 165 ناشر مستقل و 50 ناشر خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، تعداد ناشران نمایندگی حاضر در نمایشگاه کتاب مازندران را 195 مورد عنوان کرد.

زارع بابیان اینکه در مجموع 385 ناشر و نمایندگی در این نمایشگاه نسبت به عرضه کتاب اهتمام دارند، افزود: همچنین مجموع ناشران داخلی و خارجی که در چهاردهمین نمایشگاه کتاب مازندران حضور به هم رساندند به 435 ناشر می‌رسد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب مازندران و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 26 آبان ماه تا اول آذرماه از ساعت 14 -20 در کیلومتر 18 جاده فرح‌آباد ساری برپاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز