خبرگزاری کار ایران

انجمن کتابخانه های عمومی مازندران در صدر کشور جای گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۸۹

در بیست و هفتمین دوره هفته ملی کتاب، کتابخوانی و کتابدار جمهوری اسلامی ایران؛از احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران و آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بعنوان منتخب و برگزیده ملی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، در راستای‌ برنامه‌های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به میزبانی یزد، پایتخت کتاب ایران، برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز کتاب و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، به میزبانی یزد، پایتخت کتاب ایران در سال ۱۳۹۸، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونین و مدیران نهاد، کتابداران برگزیده و منتخب سراسر کشور، مسئولان فرهنگی کشور و مسئولان استانی یزد برگزار شد.

در این مراسم از احمد حسین زادگان، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی مازندران و آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به عنوان برگزیده ملی انجمن کتابخانه های عمومی تقدیر شد.

انجمن کتابخانه های عمومی در استان ها به ریاست استانداران و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و دیگر اعضای حقیقی و حقوقی (روسای برخی ادارات فرهنگی و شهرداری ها) جهت پیشبرد امورات کتابخانه های عمومی تشکیل جلسه می دهند که استان مازندران از جنبه کمی و کیفی برگزاری این جلسات، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

طی این مراسم همچنین از کتابداران برگزیده، روسای انجمن‌های برتر، مروجان برتر کتابخوانی، خیران برگزیده کتابخانه‌ساز، اعضای برتر کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین برگزیدگان سومین دوره جشنواره خاطره‌نویسی نهاد، تقدیر شد که زهرا قربانی، کتابدار کتابخانه مشارکتی گنجینه نور قائمشهر از جمله این برگزیدگان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز