خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

سارق خودرو در آمل گرفتار قانون شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۳۵

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق خودرو و لوازم داخلی آن در شهرستان آمل خبر داد.

سردار "سیدمحمود میرفیضی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و اموال داخل آن در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در عملیاتی ضربتی حین تردد در یکی از محورهای شهر با یک خودرو سرقتی دستگیر کردند .

وی اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 44 فقره سرقت شامل سرقت 36 فقره خودرو و 8 فقره سرقت اموال و قطعات داخلی آن اقرار کرد .

میرفیضی از کشف خودروهای سرقتی و تحویل به مال باختگان خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد .

فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان و مالکان خودروها، توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و قراردادن اشیاء قیمتی در داخل خودرو از پارک آن در مکان های فاقد روشنایی مناسب و خلوت خودداری کنند و در صورت هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز