خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

جانمایی 80 غرفه برای رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۲۳

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه 80 غرفه برای حضور رسانه‌ها در این نمایشگاه تدارک دیده‌شده است، گفت: تاکنون 70 رسانه در بخش محلی و ملی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عباس زارع امروز یکشنبه در نشست خبری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران ضمن قدردانی از مسئول بسیج رسانه استان مازندران برای برگزاری این جشنواره در استان، اظهارداشت: فعل برگزاری این جشنواره‌های تخصصی ویژه اصحاب رسانه شایسته تقدیر است اما برگزارکنندگان جشنواره باید در اندیشه بازنشر تولیدات رسانه‌ ها در بطن جامعه باشند.

وی بابیان اینکه تلاش داریم نمایشگاه مطبوعات را در حاشیه برپایی نمایشگاه استانی کتاب داشته باشیم، افزود: این نمایشگاه از 26 آبان ماه تا اول آذرماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شرکت آرین سینا واقع در جاده فرح‌آباد ساری برپا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه 80 غرفه برای حضور رسانه‌ها در این نمایشگاه تدارک دیده‌شده است، گفت: تاکنون 70 رسانه در بخش محلی و ملی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

وی از برگزاری نشست‌ های خبری با حضور مدیران ارشاد استان در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: هرروز یک کلاس آموزشی با سرفصل‌ های مختلف نظیر نقد منصفانه با حضور استادانی از تهران در نمایشگاه مطبوعات مازندران برگزار خواهد شد.

زارع گفت:  نمایشگاه یکشنبه ساعت 14 با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران، استاندار و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز