خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۱۷

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار رسانه ای تا 8 آذر به جشنواره ابوذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ،عبد المهدی حق‌شناس امروز دوشنبه در نشست خبری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران بابیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت فرهنگی هنری و روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، بسیج رسانه مازندران، سازمان فضای مجازی بسیج، خانه مطبوعات مازندران و سازمان بسیج سازندگی استان در 8 محور و 8 قالب مجزا ویژه اصحاب رسانه و خبر مازندران برگزار می‌شود، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال از زمان انتشار فراخوان جشنواره تاکنون 490 اثر از خبرنگاران سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی دفاع مقدس و جبهه مقدس، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، بسیج و حوزه اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را محورهای جشنواره برشمرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران بابیان اینکه فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند آثاری در قالب‌ های کلیپ، گزارش، خبر، عکس، مستند، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی به این جشنواره ارسال نمایند، گفت: آثار تولیدی باید به بازه زمانی 12 بهمن‌ماه سال 1397 تا 20 آبان ماه سال جاری اختصاص داشته باشد.

حق‌شناس با اعلام اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره بایستی از طریق پیام‌رسان تلگرام و سروش به آدرس@resaneabozarmazandaran ویا با ارسال رایانامه به آدرس الکترونیکی sbr.mazandaran@gmail.com اقدام کنند، یادآور شد: فعالان رسانه‌ای مازندران جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09112532919 تماس حاصل نمایند.

وی بابیان اینکه تلاش داریم عدالت در بخش داوری جشنواره برقرار باشد، گفت: داوری در دو مرحله با حضور داورانی از مازندران و تهران برگزار خواهد شد.

حق‌شناس آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 8 آذرماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: اختتامیه این جشنواره استانی تا پایان آذرماه سال جاری به میزبانی شهرستان چالوس در نمک‌آبرود برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز