خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری:

نمایندگان مجلس در دوره کنونی نمره قابل قبولی کسب نکرده اند/ اصولگرایان اکثریت کرسی‌های مجلس را به دست می‌آورند/ شهردار فعلی باید از گذشته درس بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۰۲۰

عضو شورای شهر ساری گفت: در زمان مدیریت شهردار سابق، عده‌ای قدبلند در کنار شهردار می ایستادند و اجازه نمی دادند افراد قد کوتاه دیده شوند؛ شهردار فعلی باید از گذشته درس بگیرد و حواسش باشد که دیگران هم دیده شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوروش یوسفی؛ عضوشورای شهرساری از آن دست آدم هایی است که بی پروا و صریح سخن می‌گوید! از موفقیت ها و ناکامی های شورا و علل آن رونمایی کرده و از عملکرد نمایندگان مجلس در 4  سال گذشته گلایه دارد.

وی می گوید: ترجیح دادم در شورا بمانم و نامزد مجلس نشوم چرا که می بینم؛ نمایندگی میان من و مردم فاصله خواهد انداخت.

او دیدگاه های خوب و قابل تاملی درباره انتخابات مجلس در اسفند 98 دارد و شم سیاسی اش همانند توانمندی هایش در عرصه شورا و مسائل اجتماعی و فرهنگی قابل توجه است.

منتخب مردم ساری در نهاد شورا اعتقاد دارد که نمایندگان مجلس در دوره کنونی نمره قابل قبولی کسب نکرده اند و در بیان دلیل گفته‌اش اذعان می دارد که :" یکی از اشتباهات بزرگ نمایندگان شهرمان، فراموش کردن مردم است؛ آنان از مردم فاصله گرفته اند و حال که موعد انتخابات فرا رسیده دوباره تلاش دارند به میان مردم بیایند.

"کوروش یوسفی" در خصوص نیامدن خود به عرصه انتخابات مجلس آینده می گوید: جمعی خدمات و عملکرد من در شورا را نمایش تبلیغاتی برای انتخابات مجلس می دانستند و نیامدنم برای نامزدی مجلس، برخی دوستان را متعجب نمود؛ واقعیت این است که هیچ قصد و تصمیمی برای حضور در انتخابات آینده مجلس نداشته و احساس کردم اگر به میدان نمایندگی مجلس بیایم، از مردم فاصله خواهم گرفت.

وی در صحبت های انتقادی خود درباره عملکرد نمایندگان استان مازندران و ایضاً نمایندگان ساری گفت: نمایندگان در بحث عمرانی، آجر روی آجر نگذاشتند و هیچ گونه عمران و آبادانی در ساری و میاندرود و 400 روستای تابعه این شهرستانها دیده نمی شود و اگر عملکردی داشته اند؛ بیایند و گزارش دهند.

این عضو شورای شهرساری با تاکید بر این که نمایندگان مجلس باید زبان مردم باشند و حرف دل موکلان خود را بزنند، می گوید: در این دوره مجلس در برابر ضعف های دولت منفعلانه برخورد کرد.نمایندگان مجلس نباید تعصبات سیاسی داشته باشند؛ این کار جفا به مردم است .

"کوروش یوسفی " با بیان این مطلب که نمایندگان کنونی کار بسیار سختی در جلب رضایت مردم برای انتخابات آتی دارند، تصریح کرد: اصلاح طلبان و کارگزاران خود محور هستند و خواهان استمرار قدرت خویش بوده و حاضر نیستند حتی یک کرسی به جوانان واگذار شود.

وی پیش بینی کرد که در انتخابات آتی مجلس در اسفندماه 1398 ؛ اصولگرایان اکثریت کرسی های مجلس را به دست آورند.

وی درباره حاشیه هایی که در طول چند ماه گذشته برای شهرداری ساری پیش آمده بود، گفت: یکی از مشکلات شورای پنجم در ساری، حواشی 8 ماهه مربوط به ماندن یا رفتن شهردار سابق ساری بود که تا حدودی فعالیت های شورای شهر را نیز تخت تاثیر قرار داد.

وی با بیان این که شورای کنونی با تجربه و پخته‌تر از گذشته عمل می‌کند، وجود افراد با سلایق مختلف در این نهاد را طبیعی دانست و اختلاف نظرها و گروه بندی در نهادی همچون شورا را همچون پارلمان ها و مجالس دنیا متعارف توصیف کرد و گفت: بعد از کنار رفتن آقای فرزانه از شهرداری ساری که دلایل خود را داشت، بنده در یک جمع 4 نفره به عنوان گزینه مطرح شدم که البته دردقیقه 90 نتوانستیم نظر نفر پنجم را جلب کنیم.

این عضو شورای شهرساری در خصوص وضعیت 600 نفرپرسنل قراردادی که ادامه اشتغال آنها در ابهام قرار دارد؛ گفت: در بحث جذب نیروها چون شرکتی هستند شهرداری اعتقاد دارد این موضوع از طرف شرکت طرف قرارداد با شهرداری و به صورت قرارداد جمعی صورت پذیرفته و قانونی است؛ اما باید قبول کرد که این بحث به منزله توپ را درزمین شرکت پیمانکاری انداختن و دور از انصاف است و نوعی بی صداقتی با مردم و پرسنل تعدیل شده است.

وی گفت: باید اعتراف کرد که بسیاری از این پرسنل با سفارش برخی از اعضای شورای شهر و برخی مدیران صاحب نفوذ در عمارت شهرداری جذب شده اند در عین حال اخراج 600 نفر نیرو به یکباره دور از انصاف است و نباید آنان را این چنین ناامید کرد. ضمن آن که از نظر قانونی این امر به نفع شهرنیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم نظر شهردار در این باره چیست؟

"کوروش یوسفی " تغییرات صورت گرفته در مدیریت های مختلف شهرداری ساری را برمبنای شایسته سالاری دانست و گفت: در زمان مدیریت شهردار سابق، عده ای قدبلند در کنار شهردار می ایستادند و اجازه نمی دادند افراد قد کوتاه دیده شوند؛ شهردار فعلی باید از گذشته درس بگیرد و حواسش  باشد که دیگران هم دیده شوند.

وی در پایان صحبت هایش رویکرد شورای شهر ساری در سال 98 را اتمام 80 درصد پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و در این خصوص به پروژه هایی همچون باغ 10 هکتاری بانوان ؛ پل تاپل؛ ادامه بلوار داراب و زغال چال اشاره کرد و در عین حال از آغاز عملیات اجرایی طرح ملل 2 خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز