خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت مازندران خبر داد:

معرفی 1056 واحد متخلف خبازی به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۰۹

معاون نظارت ، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ،معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه تعداد 1056 واحد متخلف خبازی در مازندران شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین اصغرزاده معاون نظارت ، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ،معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب گفت : طرح نظارت برکمیت و کیفیت نان توسط این سازمان و باهمکاری دستگاههای اجرایی دیگر در سراسر استان و بصورت مستمر درحال اجرا می باشد.

وی افزود: در این طرح که با حضور ادارات صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ها، شبکه بهداشت ، اتحادیه خبازان و تعزیرات حکومتی برگزار می شود، واحدهای خبازی بصورت دائم نظارت تا از مشکلات احتمالی جلوگیری و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه در طی این مدت تعداد 9375 مورد بازرسی از واحدهای خبازی استان صورت گرفته اظهار داشت : تعداد 1056 واحد خبازی متخلف در طی این بازرسی ها شناسایی و پرونده تخلف آنها جهت صدور رای به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران ارزش پرونده های تشکیل شده را بالغ بر423/726/389/13 ریال اعلام و یادآور شد: شهروندان عزیز مازندرانی درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی  اعم از کم فروشی ، گرانفروشی، احتکار و....می توانند مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز