خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

میز اوراسیا در مازندران تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۲۷۲

استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بر تشکیل میز اوراسیا در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان عصر امروز شنبه درنشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مازندران به عضویت ایران در مجمع اقتصادی اوراسیا اشاره کرد و این عضویت را فرصت خوب برای اقتصاد کشور و مازندران دانست.

وی بر راه اندازی دفتر تجارت ایران و اوراسیا در مازندران تاکید کرد و افزود: همچنین کارگروه ویژه صادرات نیز در استان تشکیل شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی و صنعتی فرصت مناسب را برای استان فراهم می کند،گفت: ضرورت دارد به سرعت با همکاری استانداری ، شورای گفت و گو و اتاق بازرگانی کمیته ای برای بررسی فرصت ها و ارتباطات تشکیل شود.

وی با مهم برشمردن میز اوراسیا در استان بیان کرد: استقرار میز اوراسیا در استان مازندران به موافقت سازمان گمرک نیز رسیده است و نباید در این انجام این موضوع تعلل کرد.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه این کمیته باید به زودی در اتاق بازرگانی مستقر شود از سفر  معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در هفته آینده خبر داد و گفت: این سفر می تواند فرصت خوب برای افتتاح و آغاز به کار میز اوراسیا باشد.

وی افزود: بر اساس برنامه عضویت ایران در این اتحادبه بیش از 500 قلم کالا در صادرات به کشورهای عضو از معافیت گمرکی برخوردار  می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز