خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ کشور:

رشد 47 درصدی بیمه شدگان آتیه سازان حافظ در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۶۷۸

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ کشور از رشد 47 درصدی بیمه شدگان آتیه سازان حافظ در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ریاحی فر در نهمین اردوی سیاحتی،فرهنگی،آموزشی و تشکیلاتی اعضای هیات رئیسه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر استان مازندران در شهر همدان،افزود: 8میلیون بیمه شده در کشور تحت پوشش بیمه آتیه سازان هستند و 30شرکت بیمه دیگر هم 8 میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارند.

وی بیان داشت: در استان مازندران 176هزار و 616 نفر تحت پوشش بیمه آتیه سازان قرار دارند که نسبت به ابتدای قراداد یعنی در حدود پنج سال گذشته، با رشد 47 درصدی بیمه شدگان روبرو هستیم.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان کشور با اعلام اینکه جمعیت سالمندی کشور رو به افزایش است؛ یادآور شد: باید در بخش درمان توجه بیشتری به این قشر اعمال شود و امیدواریم جمعیت بیشتری را در ریسک سلامت تحت پوشش قرار دهیم.

ریاحی فر با اشاره به فعالیت 32 نمایندگی آتیه سازان گفت: 300 مرکز درمانی تحت پوشش است و متاسفانه در بخش آزمایشگاهی در سه شهر مازندران با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم به زودی حل و خدمات مناسب ارائه شود.

وی اضافه کرد:  تا بیستم مهر ماه امسال 166هزار و 63 پرونده رسیدگی شده و پرداخت شد و تعهدات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان کشور با اعلام اینکه 16هزار و 758 معرفی نامه آنلاین بیمارستانی صادر شده است؛ بیان داشت: برخی از قراردادهای اولیه در سال جاری انجام شده است و برخی در دست انجام است.

ریاحی فر گفت: با توجه به تفاهم نامه اولیه تلاش داریم تا قرارداد کامل شده به افراد ارائه شود.

وی افزود: تلاش شد تا در قراردادها تسهیل شود و در قرارداد جدید هم بسیاری از مشکلات برطرف شد و همچنین تلاش شد تا مشکل بخش درمان حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز