خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد و دارایی:

رشد 20 درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۶۱۴

وزیر اقتصاد و دارایی از رشد 20 درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، " فرهاد دژپسند" شامگاه پنج شنبه در همایش نکوداشت شهید " سید ابوالحسن موسوی" و هم رزمان شهیدش، در مسجد جامع روستای خورشیدکلا گلوگاه افزود: با وجود تلاش های مختلف دشمن در جنگ اقتصادی با بهره مندی از تلاش همه جانبه به دور از رنگ و نژاد و فکرهای مختلف تاحدودی موفق عمل کرده ایم.

وی بیان داشت: تلاش برای افزایش رفاه مردم در جامعه مهم است و در این راستا باید با استفاده از تمام توان دولتی و بخش خصوصی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و تلاش برای رفاه و توسعه استفاده شود.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جنگ ما با دشمن از ابتدای انقلاب بوده و هست و اکنون از جنگ نظامی در گذشته به جنگ اقتصادی رسیدیم و باید متناسب با برنامه های دشمن با همفکری و بهره مندی از افکار گروههای مختلف، برای دفاع از انقلاب و ارزش ها تلاش شود.

دژپسند افزود: شهدا در طول این انقلاب با گذشتن از جان و مال خود برای اعتلای انقلاب تلاش کردند و شهید سید ابوالحسن موسوی هم از جمله شهدایی بود که به دور از نگاه سیاسی، با طبع بلند هخود و استفاده از نظرات مختلف برای برون رفت از مشکلات جنگ تلاش کرد.

وی با اعلام اینکه امروز دشمن متوسل به مفتضح ترین تحریم ها شده است؛ یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا بین دولت و مردم فاصله ایجاد کند و تلاش برای توسعه صادرات و رشد اقتصادی از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز