خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

انتقال آب دریای خزر داستان مافیایی دارد/ضرورت اجرای سد زارم رود

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۸۱

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، داستان انتقال آب دریای خزر را مافیایی دانست و بر ضرورت اجرای سد زارم رود تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، محمد دامادی بعدازظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح سه واحد نیروگاه برق آبی در مسیر خط انتقال آب شهید رجایی به طرح انتقال آب دریای خزر اشاره کرد و اظهار داشت: طرح غیرکارشناسی نباید اجرایی شود و از نظر محیط زیستی مشکلات زیادی دارد.

وی افزود: طرح انتقال آب دریای خزر توجیه اقتصادی ندارد و این طرح سبب شد تا کشاورزان استان با استرس فراوانی مواجه شوند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: آب یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و غیره باید از کجا تامین شود و نباید با طرح های غیرکارشناسی شوک وارد کند.

دامادی با بیان اینکه انتقال آب دریای خزر نیاز به بحث کارشناسی دارد،تصریح کرد: داستان انتقال آب دریای خزر داستان مافیا است و باید با آن برخورد شود.

وی به طرح سد سازی بر روی روخانه زارم رود اشاره کرد و گفت: برای استفاده از ظرفیت اسمی تصفیه خانه مذکور رفع مشکلات آب ساری سد زارم رود باید هر چه زودتر اجرایی شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی همچنین تعیین و تکلیف "سد فریم"را از حاج رسولی ها خواستار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز