خبرگزاری کار ایران

نماینده جدید ولی‌فقیه در مازندران مطرح کرد:

هدفم مازندران سالم و رشد یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۷۱

نماینده جدید ولی‌فقیه در مازندران دورنمای کاری خود را "مازندران سالم و رشد یافته" اعلام کرد و گفت: به دنبال کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی و توسعه همه‌جانبه استان مازندران هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی امروز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه نمایندگان سابق و جدید ولی‌فقیه در مازندران و امام‌جمعه ساری ضمن قدردانی از خدمات شایسته آیت‌الله طبرسی اظهار داشت: این عالم بزرگوار در بستر بیماری به سر می‌برند و برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.

وی اذعان کرد: خداوند متعال را شاکرم که مراسم معارفه بنده با آغاز امامت امام زمان (عج) مقارن شده و این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

نماینده جدید ولی‌فقیه در مازندران ،گفت: از مقام معظم رهبری  قدردانی می‌کنم که این مسئولیت مهم را به بنده عطا کردند و امیدواریم سربلند باشم.

وی ضمن قدردانی از مردم شهیدپرور و ولایی مازندران، خانواده معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری که در مراسم تکریم و معارفه نماینده سابق و جدید ولی‌فقیه در دیار علویان شکرت کردند، اظهار کرد: آیت‌الله "نورالله طبرسی" برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و در جمهوری اسلامی هم برای وحدت‌آفرینی در مازندران و پیشرفت و تعالی مردم استان بسیار زحمت کشیدند.

امام جمعه ساری دورنمای کاری خود را "مازندران سالم و رشد یافته" اعلام کرد و گفت: به دنبال کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی و توسعه همه‌جانبه استان مازندران هستم.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: در کنار مرم و برای مردم کار کردن را افتخار می‌داند و تلاش دارد در کنار نیازمندان و مستضعفان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز