خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران :

در خصوص برون رفت از چالش پسماند در مازندران نیارمند حمایت هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۷۰

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خطاب به حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی،گفت: استان مازندران با چالش پسماند مواجه است و در این مسیر برای برطرف کردن این معضل نیاز به حمایت داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ولی‌الله نانوا کناری امروز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه نمایندگان سابق و جدید ولی‌فقیه در مازندران و امام‌جمعه ساری اظهار داشت: آیت‌الله طبرسی نماینده سابق رهبری در مازندران شخصیتی فاضل بودند و در دوران مسئولیت خود برای اتحاد استان و برطرف کردن مشکلات تلاش کردند.

وی خطاب به حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی،افزود: استان مازندران با چالش پسماند مواجه است و در این مسیر برای برطرف کردن این معضل نیاز به حمایت داریم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ،گفت: دپوی زباله در سواحل و جنگل‌های مازندران شایسته مردمان این استان و گردشگران نیست.

نانواکناری با ابراز نارضایتی مردم و مسئولان مازندران از مطرح‌شدن طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، افزود: اجرای این طرح مانند کبریتی در باروت عمل می‌کند. این کبریت باروت محیط‌زیست کشور را به انفجار تبدیل می‌کند و خطرات زیست‌محیطی به دنبال خواهد داشت؛ و باید جلوی چنین اقداماتی گرفته شود.

وی بیان کرد: مجمع نمایندگان مازندران از نمایندگی ولی‌فقیه آیت‌الله محمدی لائینی حمایت می‌کند و دررسیدن به اهداف نظام آمادگی همکاری را با ایشان داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز