خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اعلام کرد:

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۹۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری 5 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان ، خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"حسین اسدی" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضو گیری یک شرکت هرمی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند .

سرهنگ اسدی، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی متهمان را دستگیر کردند .

وی با اشاره به کشف جزوات آموزشی و مقادیر قابل توجهی وجه نقد در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، اذعان داشت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند .

وی در خاتمه با اشاره به این که ، وعده‌ی سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز