خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم 13 آبان ماه در ساری

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۷۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح شهر ساری در زمان برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "مهدی باقری" با اعلام این خبر، گفت: 13 آبان ماه یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که امام عظیم الشان انقلاب آن را انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب اول نامیدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان ماه در سطح شهرستان ساری و شهرستان های استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر برگزاری راهپیمایی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 آبان ماه تا پایان مراسم از میدان شهداء به سمت میدان ابن شهر آشوب ساری اعمال خواهد شد، افزود: این محدودیت در مسیر خیابان خیام به سمت خیابان 18 دی، از سه راهی کشاورزی به سمت میدان ساعت، خیابان فردوسی به سمت میدان ساعت ، کوچه های منتهی به 18 دی و خیابان جمهوری اعمال خواهد شد .

سرهنگ باقری افزود: محورهای جایگزین خیابان های فردوسی، رازی ، امیرمازندرانی ، میدان شهداء به ملامجدالدین ،خیابان های فرهنگ و قارن است .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از رانندگان وسایل نقلیه خواست از پارک خودرو یک ساعت قبل از اعمال محدودیت های ترافیکی در خیابان های فوق جدا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز