خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور اعلام کرد:

تقویت آزمایشگاه مرجع در حوزه تغذیه

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۱۷۵

معاون هماهنگی کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت:بر تقویت آزمایشگاه مرجع برای واکنش سریع در حوزه های غذایی و تغذیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سردار حسین آل اسحاق  بعدازظهر امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته پدافند برگزار شد با بیان اینکه عرصه اقتصاد یک جنگ واقعی است،اظهار داشت: امروزه دشمن تهدیدهای خود را به شکل های مختلف نشان می دهد از اینرو اقدامات پدافند غیرعامل در جلوگیری از این آسیب موثر است.

وی به اقدامات جهاد کشاورزی برای جلوگیری از هرگونه آسیب اشاره کرد و افزود: در شرایطی که رویکرد دشمن آسیب رسانی به کشور ما است جهاد کشاورزی تولیدات کشور را بخوبی مدیریت کرده است.

معاون هماهنگی کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور به اهمیت عرصه تغذیه و مواد غذایی اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع باید پایش دقیق،علمی و هوشمندانه در حوزه صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید تهدیدات قبل از آنکه روی محصولات کشاورزی اثر داشته باشد،شناسایی و از بین برود.

آل اسحاق با بیان اینکه مازندران در حوزه های مختلف بویژه نیروی انسانی غنی است،افزود: البته رهبر معظم انقلاب نیز بر بکارگیری جوانان و نخبگان در حوزه های مختلف نیز تاکید کردند.

وی با بیان اینکه باید نیازمندی خودمان را  عرصه تغذیه بر طرف کنیم ،گفت:البته گاهی نیاز به واردات داریم اما واردات بدون سیر مراحل آزمایشگاهی خطاست، چون دشمن درصدد این است نسل آینده را به مخاطره بیندازد.

آل اسحاق افزود: مهم‌ ترین تهدید در حوزه پدافند غیرعامل برای شمال ایران تهدیدات زیستی است و این منطقه برای مقابله با آن نیازمند استقرار آزمایشگاه مرجع است تا بتواند واکنش سریع نشان دهد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل بر تقویت آزمایشگاه مرجع در حوزه های غذایی و تغذیه تاکید کرد و گفت: با حمایت هایی که صورت می گیرد تلاشمان این است که موضوعات اساسی نظیر تغذیه را مورد توجه و حمایت قرار دهیم زیرا برهمه انسان ها و موجودات تاثیر خواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز