خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد:

تسهیل فرآیند کسب و کار در سامانه سککوک

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۷۶۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از راه اندازی سامانه کسب و کار سککوک در استان با هدف تقویت و حمایت از صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مصطفی موسوی گفت: سامانه سککوک در راستای بهره مندی واحدهای کسب و کار استان با هدف تقویت و حمایت از صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: امکان تأمین مالی غیر بانکی از طریق خرید و فروش اعتباری بوسیله برات الکترونیکی برای واحدهای تولیدی، در سامانه سککوک فراهم شده است.

موسوی بیان داشت: واحدهایی که در تأمین مالی دچار مشکل هستند می توانند با ثبت نام در سامانه سککوک از مزایای آن برای خرید و تهیه مواد اولیه بهره مند شوند و هزینه‌های خود را با استفاده از این سامانه کاهش دهند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی، واحدهای صنعتی و تولیدی باید با ارتباط و تعامل با یکدیگر و هم افزایی، به فضای کسب و کار کمک کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی با مراجعه به این سامانه می توانند برای تأمین مواد اولیه و سایر نیازها اقدام و مواد اولیه خود را بدون پرداخت نقدی و با ضمانت نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک خریداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز