خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران:

۴۲ هزار کشاورز مازندران براثر سیل دچار خسارت شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۵۴۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ۴۲ هزار کشاورز براثر سیل سال قبل و اوایل امسال دچار خسارت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رازجویان در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ  با اشاره به اینکه هیچ کمک و امداد غیبی برای بازسازی مناطق سیل زده به استان ارسال نشده است تصریح کرد: تلاش و پیگیری مسئولان و مردم استان سبب شد تا اقدامات بازسازی سیل مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با اشاره به سهم برخورداری مازندران نسبت به استان های دیگر تصریح کرد: چرا باید جاده کیاکلا به بابل و برخی طرح های همرانی استان به طول کشد.

رازجویان یادآور شد: ما می توانیم با پیگیری و جدیت بیشتر امور را به سرانجام رسانیم و اگر کوهی از اعتبار داشته باشیم و عزم نداشته باشیم نمی توانیم مسائل را حل کنیم.

معاون استاندار مازندران از تخصیص ۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل به زیرساخت ها خبر داد و گفت: این درحالی که ۷۰۰ میلیارد تومان سیل به زیرساخت ها خسارت زده است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود اعتبارات باید در اجرای پروژه ها اولویت بندی داشته باشیم و طرح های مهم را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ هزار کشاورز براثر سیل امسال دچار خسارت شدند گفت: ۳۸ هزار نفر در سامانه سجاد ثبت نام کردند و مابقی به دلیل کمبود وقت نتوانستند ثبت نام داشته باشند.

رازجویان با اظهار اینکه برای اولین بار دولت برای جبران خسارات کشاورزی به کشاورزان اعتبار درنظر گرفته است تصریح کرد: این اعتبار برای اولین بار توسط دولت مصوب شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز