خبرگزاری کار ایران

با پیگیری های استاندار مازندران اتفاق افتاد؛

اختصاص اعتبار 100 میلیارد تومانی برای پسماند مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۳۰

با پیگیری های استاندار مازندران و مساعدت های معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزیر و معاونت عمرانی وزارت کشور 100 میلیارد تومان بر ای پروژه های پسماند استان اختصاص یافت. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از  شورای اطلاع رسانی استان با پیگیری های استاندار مازندران و مساعدت های معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر و معاونت عمرانی وزارت کشور 100 میلیارد تومان برای پروژه های پسماند استان اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش قرار است این مبلغ برای سرعت بخشی به عملیات ساخت و بهره برداری زباله سوز های ساری و نوشهر و سایر پروژه های زباله سوز مازندران اختصاص یابد.

در همین راستا همزمان با عملیات اجرایی شهرداری ساری در بهسازی مرکز دفن زباله، در پیگیری های جداگانه ای از سوی استاندار مازندران اعتباراتی مستقل برای سامان دهی موضوعات زیست محیطی مرکز دفن زباله پشتکوه از برنامه و بودجه درخواست شد.

بر اساس این گزارش با دستورات صادر شده در سازمان برنامه و بودجه کارهای اداری مربوط به اختصاص این میزان بودجه درخواست شده در حال انجام است.

گفتنی است که چندی قبل در جریان بازدید اصحاب رسانه استان از زباله سوز ساری، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری تاکید کرده بود که تا کنون برای احداث این نیروگاه حدود 80 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت اختصاص یافته است.

بنا بر اظهارات این مقام مسول قرار است تا پایان بهار 99 این پروژه به پایان رسیده و بهره برداری از آن آغاز شود.

بنا بر گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان که در اداره کل ارشاد استان مستقر است، احمد حسین زادگان سال 98 را با شعار مازندران پاک، محوریت اقدامات خود را بر پایه زیبا سازی استان بنا نهاده و در این راستا قرار است برنامه های 9 گانه زباله در مازندران به زودی پایان یافته و این مشکل برای همیشه رفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز