خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران :

۶۰۰۰ نفر از جامعه نابینایان استان تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۲۴

سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران گفت:شش هزار نفر از جامعه نابینایان استان تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جمال باقری ضمن گرامیداشت روز جهانی نابینایان، حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در این مراسم را بیانگر حساسیت و اهمیت به جامعه معلولین دانست و گفت : مناسبت های اینچنینی فرصتیست مغتنم تا توجه و حساسیت عمومی نسبت به مطالبات، مشکلات و مسائل جامعه معلولین برانگیخته شود.

وی با بیان اینکه شش هزار نفر از جامعه نابینایان استان تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند افزود : بهزیستی مازندران علاوه بر فراهم نمودن لوازم و تجهیزات کمک توانبخشی، انواع خدمات آموزشی، تحصیلی و مهارت آموزی را به نابینایان استان ارائه می‌دهد.

سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به مطالبات ناشنیده و به حق نابینایان استان خاطرنشان کرد : حداقل کاری که دستگاه های اجرایی می‌توانند در قبال معلولین انجام دهند رعایت درست و کامل قانون جامع حمایت از حقوق معلولین است.

باقری بر ارتباط درست و مداوم روسای ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها با مدیران شهری و مسئولان شهرستانی برای اجرای قانون تاکید کرد و گفت : ضروریست تا بصورت پیگیر و مداوم به‌دنبال اجرای درست قوانین مربوط به مناسب سازی اماکن و معابر عمومی جهت دسترسی کامل معلولین به خدمات و ایجاد جامعه بانشاط باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز