خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

کلاهبرداری با جعل عنوان مامور دولتی در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۵۰

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی از مردم کلاهبرداری می کرد، در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی در تشریح این خبر، گفت : در مرجوعه ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری از افراد مستند در شهرستان بهشهر موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی آن قرار فرماندهی گرفت .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق شدند، متهم و 2 همدست وی را که با معرفی خود به عنوان کارشناس یکی از سازمان های دولتی از مردم کلاهبرداری کرده بودند شناسایی کنند .

سرهنگ تقدیسی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را که به بهانه پرداخت وام بلاعوض از خانوادهای مستمند به ازای هر نفر از اعضای خانواده 500 هزار ریال از آنان کلاهبرداری و متواری می شدند، دستگیر کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از 10 خانواده مستمند این شهرستان، در مجموع به مبلغ 150 میلیون ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده ، آراسته و با قدرت بیانی فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند به مردم، توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سود جو، از اعتماد به افراد ناشناس خوداری کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز