خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۲۹

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی، از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 24 مهر ماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 28 مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "علیرضا قدمی"با تسلیت ایام اربعین حسینی، در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 24 مهر ماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 28 مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 28 مهر ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 26 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز شنبه 27 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، اظهار داشت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 24 مهر ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه،جمعه و شنبه 25 ، 26 و 27 مهر ماه از این محور ممنوع است .

قدمی، همچنین تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهرتا ساعت 24 روز شنبه 27 مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهرتا ساعت 24 همان روز ، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی در روز های جمعه و شنبه 26 و 27 مهرماه محدودیت های مقطعی در هر ساعت از شبانه روز از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و چالوس اعمال خواهد شد.

وی ، خاطرشنان کرد:تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز شنبه 27 مهرماه از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز