خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

پیچ و خم های اداری به هیچ وجه نباید مانع تقویت سرمایه گذاری و تولید شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۰۹

استاندار مازندران گفت: پیچ و خم های اداری به هیچ وجه نباید مانع تقویت سرمایه گذاری و تولید شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه کارگروه زیربنانی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با تاکید بر این که باید با بهره گیری از جدیدترین یافته های علمی؛ توجیه طرح ها و پروژه های مختلف تولیدی صنعتی را بیشتر کنیم و بهره وری را ارتقا دهیم، گفت: در کارگروه ها ضمن رعایت قانون و صیانت از حقوق مردم  و منافع ملی، تصمیماتی اتخاذ شود که منجر به توسعه تولید و شکوفایی اقتصادی استان در بخش های مختلف گردد.

مقام عالی دولت در مازندران، افزود: نباید پیچ و خم های اداری به هیچ وجه مانع ایجاد و تقویت سرمایه گذاری و تولید شود.

استاندار تاکید کرد: اگر برآنیم که تحرک در استان بیشتر شود، باید زمینه فعالیت تولید، رشد سرمایه گذاری و اقتصاد را فراهم کنیم و با بازکردن قفل ها و مسیرهای بسته در حوزه های مختلف، منافع مشترک سراسر مازندران را در سایه همدلی و هم افزایی تحقق ببخشیم.

حسین زادگان بر ضرورت تشویق سرمایه گذاران، تمهید زمینه برای سرمایه گذاری های جدید و اجرای طرح های توسعه در شرایط اقتصادی فعلی و تحریم های ظالمانه، یادآور شد: با توجه به این که استان دارد در مسیر دامپروری صنعتی و اصلاح نژاد دام با هدف توجیه اقتصادی حرکت می کند، جهاد کشاورزی باید طرح های درخواستی دامپروری سنتی را به سمت طرح های دارای توجیه و هم راستا با برنامه استان هدایت کند.

استاندار مازندران با اشاره به تصویب ساری به عنوان پایتخت کشورهای عضو اکو در سال 2022  این اتفاق را یک فرصت کم بدیل برای تولید و اقتصاد مازندران یاد کرد و گفت: با این رخداد مهم؛ ظرفیت ها، مزیت ها و زمینه های مطلوب سرمایه گذاری، کسب و کار، تجارت و شکوفایی اقتصادی در تعامل با بازارهای هدف تسریع می شود.

حسین زادگان به سفر اخیر خود در راس یک هیئت تجاری اقتصادی به ولگاگراد روسیه اشاره کرد و افزود: توسعه ارتباطات و مناسبات فی مابین مازندران و کشورها و بازارهای هدف می تواند شرایط اقتصادی کشور و استان را متحول کند.

استاندار تاکید کرد: تصمیمات کارگروه زیربنایی باید تسریع کننده فرآیند توسعه تولید و سرمایه گذاری باشد.

گفتنی است، در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران نیز حضور داشت، قریب 40 طرح در حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برخی از این طرح ها مصوب شد.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز