خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۰۸

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران صبح امروز طی گفتگویی اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه  هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن از 20 مهر ماه تا 20 آبان ماه سال جاری خواهد بود گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir   نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

اصغری ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال 98 با عنوان رونق تولید، با تعامل دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در این جشنواره باشیم.

وی زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبین استانی؛ منتخبین ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می شوند.

شایان به ذکر است ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی و در شهرستان های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز