خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران:

نقش موقوفات در آبادانی و محرومیت‌زدایی برای مردم تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۳۱

آیت‌الله طبرسی با تأکید بر اینکه نقش موقوفات در آبادانی و محرومیت‌زدایی استان باید برای مردم تبیین و تشریح شود، گفت: اقدامات اوقاف استان در برپایی موکب اربعین در سامرا و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله «نورالله طبرسی» امروز در دیدار با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بابیان اینکه استان مازندران ازنظر تعداد بیشترین موقوفات کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: شهرستان‌های ساری، بابل و آمل بیشترین موقوفات رادارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به اقدامات مناسبی که در سطح استان انجام‌شده است، گفت: در سایر نقاط استان موقوفات زیادی از رامسر تا گلوگاه وجود دارد که نیاز به نظم و نسخ دارند.

وی خیانت در نیت واقفان را اقدامی ناپسند دانست و بر لزوم احیای موقوفات تأکید کرد.

آیت‌الله طبرسی با اعلام اینکه مدیران علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان باید به فکر پویایی و کارآمدی مجموعه خویش باشند، افزود: کشور در حال حاضر نیاز به کار و تلاش جهادی دارد.

وی با تأکید براینکه نقش موقوفات در آبادانی و محرومیت‌زدایی استان باید برای مردم تبیین و تشریح شود، خاطرنشان شد: اقدامات اوقاف استان در برپایی موکب اربعین در سامرا و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) شایسته تقدیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز