خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

هفته نیروی انتظامی، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت و اقتدار نیروهای امنیتی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۵۴

هادی خنجری گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت و اقتدار نیروهای امنیتی است.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نیروی انتظامی بهشهر افزود: تلاش برای ایجاد و افزایش امنیت در مرزهای مختلف کاری مهم است که با همت نیروهای مسلح در حال انجام است.

وی بیان داشت: امروز نیروهای مسلح در کنار هم با اتحاد و وحدت مثال زدنی از مرزهای مختلف بدون هیچ اختلافی پاسداری می کنند و باید قدردان نیروهای مسلح آگاه، هوشیار و وظیفه مند بود. 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه دشمنان در اوایل انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده کردند؛ یادآور شد: علی رغم دشمنی های مختلف نیروهای مسلح ما آماده ایستادند و ایستادگی ملت ما امروز الگوی جهانیان است.

خنجری گفت: مجاهدت ها و ایستادگی فرزندان این مرز و بوم در نقاط مخالف کشور به همت و تلاش همه نیروهای مسلح برکسی پوشیده نیست و آنان با گذشتن از جان خود وفاداری به انقلاب و ولایت را ثابت کردند. 

فرماندار بهشهر افزود: دشمن در حال ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های ماست و باید با ولایتمداری در راه انقلاب و اسلام ثابت قدم بوده تا نظام ما همچنان الگوی آزادگان جهان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز