خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مدیران خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۷۳

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیران باید از روش‌های مختلف، اقدامات و فعالیت‌های دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با حضور سیدمحسن دلبری مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امرایی کارشناس معین امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصغری رئیس و اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بانک رفاه کارگران مازندران برگزار شد.

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هدف اصلی ما همدلی و هم‌افزایی در جلسات شورای هماهنگی است و در حال بازنگری دستورالعمل شورای هماهنگی وزارت تعاون هستیم و در این بخش به نظر کارشناسی اهمیت می‌دهیم.

دلبری با اشاره به اینکه اولویت ما حفظ آرامش در جامعه است، تصریح کرد: بخش اعظمی از افراد جامعه از طیف‌ها و طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی گفت: مدیران باید از روش‌های مختلف، اقدامات و فعالیت‌های دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

دلبری افزود: مدیران باید با حضور در بین مردم، مساجد، تریبون نماز جمعه و جلسات متعدد، خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند و به صورت مستمر، برنامه‌های این وزاتخانه را به مردم گزارش دهند.

وی با اعلام اینکه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستگاه‌ها و مدیرانی که در جشنواره شهید رجایی برتر شدند، از آنها قدردانی می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها ایده بسیاری خوبی است که در مازندران اجرا شده و این مهم را به سراسر کشور تسری می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز