خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف میلیاردی البسه قاچاق در ساری

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۰۳

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 2 میلیاردی البسه قاچاق از یکی از واحدهای صنفی در شهرستان ساری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید " محمود میرفیضی " ، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یکی از عرضه کنندگان انواع البسه خارجی قاچاق در شهرستان ساری شدند.

سردار میرفیضی، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت استان در بازدید از یک واحد صنفی 132 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند .

وی ، ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : کالاهای کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

میرفیضی در ادامه با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا است، اذعان داشت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی، نابود کردن اقتصاد ملی و تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است به مردم توصیه کرد: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز