خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد:

ضرورت تأیید صلاحیت ایمنی شرکت ها در محیط کار

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۷۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در تأیید صلاحیت ایمنی شرکتها هدف ما رسیدن به یک محیط کار ایمن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، تأمین اجتماعی و اعضای انجمن صنفی پیمانکاران برق استان که با موضوع تأیید صلاحیت ایمنی در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری جلسات تخصصی مکرر در زمینه ایمنی نشان از دغدغه دولت و بخش خصوصی در زمینه افزایش آگاهی ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار دارد.

وی با تأکید بر اینکه هدف در تأیید صلاحیت ایمنی رسیدن به محیط کار ایمن است، خاطر نشان کرد: بروز حوادث ناشی از کار برای همه ما ناراحت کننده است و آسیب های زیادی را در پی دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: تعامل بین پیمانکاران، دستگاه های متولی و این اداره کل اثرات مثبتی مانند کاهش حوادث ناشی از کار را بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: ضرورت دارد الزامات مربوط به صلاحیت ایمنی رعایت شود و همه شرکت ها و واحدها باید بحث ایمنی را جدی بگیرند.

اصغری با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش های تخصصی در حوزه ایمنی بیان داشت: این اداره کل مانند همیشه آمادگی خود را در زمینه ارائه آموزش های تخصصی در زمینه ایمنی و روابط کار در همه حوزه ها اعلام می نماید و در این زمینه از استان های برتر در سطح کشور می باشد.

در ادامه حسن فلاحی مدیر روابط کار اداره کل نیز با حضور در این جلسه اظهار داشت: شرکت ها باید در بحث تأیید صلاحیت ایمنی مدارک لازم را داشته باشند و ضمن ورود اطلاعات لازم در سامانه های مربوطه، الزامات را باید رعایت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حضور مسئول ایمنی در شرکتهای پیمانکاری خاطرنشان کرد: بحث آموزش مسئولین ایمنی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: اقدامات جهت اخذ تأیید صلاحیت ایمنی باید به موقع صورت گیرد و از هر گونه عجله جهت دریافت تأییدیه خودداری گردد.

وی ادامه داد: مراحل اجرای کار باید به نحو مطلوب و با مدارک کامل صورت گیرد.

گفتی است در ابتدای این نشست مسائل و مشکلات پیش روی پیمانکاران برق توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران و اعضای انجمن صنفی پیمانکاران برق استان مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز