خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

باز آفرینی شهری سبب توسعه متوازن شهرها می شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۹۲

مهدی رازجویان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس بازآفرینی شهری با شهرداران استان؛ بازآفرینی شهری را سبب توسعه متوازن شهرها و احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس بازآفرینی شهری با شهرداران استان، اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع، جلسه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و آیین نامه بازآفرینی مورد بازنگری قرار گرفت.

وی افزود: همچنین مقرر شد برخی از شهرداری ها که هیئت اجرایی بازآفرینی معرفی نکرده بودند، تا آخر هفته نسبت به این کار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه علاوه براین قرار شد شهرداران برنامه های خود در زمنیه بازآفرینی را ارائه کنند، افزود: با تشکیل ستاد مرکزی و استانی بازآفرینی، پروژه ها مصوب و برای اجرای ابلاغ می شود.

معاون استاندار مازندران یکی از موارد مهم مورد توجه دولت در بازآفرینی شهری را اعطای وام های کم بهره برشمرد و گفت: برای احیای بافت های ناکارآمد و فرسوده از این بسته بازآفرینی باید استفاده شود.

رازجویان یادآور شد: برای نوسازی بافت های فرسوده و ناکارامد تسهیلات داده می شود و شهرداران می توانند نوسازی بافت های فرسوده را ساماندهی کنند.

معاون استاندار مازندران افزود: بازآفرینی شهری یکی از ابزارهای توسعه متوازن شهری است و شهرداران باید از این ابزار استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز