خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی مازندران اعلام کرد:

راه اندازی سرای تجاری ولگاگراد فرصتی برای افزایش مبادلات تجاری با روسیه

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۸۳

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی مازندران گفت:راه اندازی سرای تجاری ولگاگراد فرصتی مناسب برای افزایش مبادلات تجاری با روسیه می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی مازندران در مراسم افتتاحیه سرای تجاری ولگاگراد آن را سرآغاز توسعه تجارت و مبادلات اقتصادی بین دو استان برشمردو اظهار کرد: هدف ما از راه اندازی سرای تجاری در استان ولگاگراد، استفاده از ظرفیت های دو استان و افزایش ارتباط تجار دو کشور می باشد و اتاق بازرگانی دو کشور به عنوان نمایندگان بخش خصوصی مسوولیت مهمی دارند.

عبدالله مهاجر دارابی با تاکید بر ارتقای تجارت بین دو استان، افزود: همانطور که در سال گذشته قول تاسیس سرای تجاری را به بخش خصوصی دادیم امروز نیز نوید ارتقای تجارتی بین دو استان را به تجار دو کشور می دهیم و امیدوارم روزی جشن افزایش مبادلات تجاری بین دو استان را بگیریم.

مهاجر دارابی راه اندازی سرای تجاری ولگاگراد را فرصت مناسبی برای افزایش مبادلات تجاری با روسیه دانست و ادامه داد: استان ولگاگراد روسیه ظرفیت های خوبی برای تجار مازندران دارد و می تواند دروازه ای برای ورود به استان های دیگر روسیه برای مبادلات اقتصادی باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی مازندران با بیان اینکه استان ولگاگراد با 114 کشور دنیا مبادلات اقتصادی دارد، گفت: در حال حاضر استان مازندران با کشور روسیه تبادل کشاورزی در زمینه گل، سبزی و محصولات شیلاتی دارد که افتتاح سرای تجاری ارتباط دو سویه بین تجار ایرانی و روسیه را فراهم می کند که تجار مازندران باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز