خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان مازندران اعلام کرد:

سمن جوانان پیشرو در برنامه های اجتماعی دولت ها

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۹۷

محمدرضا ییلاقی اشرفی گفت:برای حرکت در مسیر توسعه کشور نیازمند مشارکت جوانان و سازمان های مردم نهاد هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، با حضور نمایندگان سمن های جوانان کشور، نخستین کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد جوانان کشور به میزبانی هتل مروارید نکا برگزار شد .

 محمدرضا ییلاقی اشرفی،سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از حمایت های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و شخص مدیرکل ورزش و جوانان در جهت برگزاری و میزبانی از نخستین کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد جوانان کشور قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود سمن های جوانان را پیشرو در برنامه های اجتماعی و کمک کننده دولت ها دانست و افزود: برای حرکت در مسیر توسعه کشور نیازمند مشارکت جوانان و سازمان های مردم نهاد هستیم.

در ادامه نورالله پاشا،معاون اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان نیز  گفت : وزارت ورزش و جوانان نگاه متفاوتی به برگزاری این کارگاه دارد و انتظار است محورهای اصلی آن بصورت مستقل برگزار شود.

وی همچنین انتشار ویژه نامه این رویداد و ارسال به همه استان های کشور را از دیگر شاخص های مهم برگزاری کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد دانست و اظهار داشت؛ تلاش داریم خروجی مناسبی از این کارگاه داشته باشیم و سمن های جوانان به دلیل عدم اطلاع از قوانین درگیر مسائل حقوقی و مشکلات دیگر نشوند.

پاشا شبکه سازی سازمان های مردم نهاد را از دیگر اهداف وزارت ورزش و جوانان نام برد و تاکید کرد؛ ورزش و جوانان از ایده ها و طرح های خوب سمن ها حمایت خواهد کرد.

لازم به ذکر است این کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های جوانان مردم نهاد به مدت 3 روز با حضور اساتید برجسته در حوزه های مختلف سازمان های مردم نهاد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز