خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران:

بازنشستگان بنیانگذاران و سهام داران اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۵۴

علی اصغر محمودی گفت:بازنشستگان بنیانگذاران و سهام داران اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر محمودی صبح امروز در گردهمایی اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرهای مرکزی استان مازندران در بابلسر گفت:بازنشستگان بنیانگذاران و سهام داران اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به شاخص بودن کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در سطح کشور اظهار کرد: اگر امروز مشکلات تامین اجتماعی و بازنشستگان در استان مازندران نسبت به سایر استان ها کمتر است،علت اتحاد و یکپارچگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط است.

وی در خصوص اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطالبه بحقی است که باید عملیاتی شود.

محمودی اظهار کرد: اگر دولت بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند،قطعا طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا خواهد شد.

در ادامه کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تخریب استراحتگاه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستان محمودآباد در دولت های گذشته را اجحاف در حق کارگران و بازنشستگان دانست و گفت: متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته مدیر کل وقت و جامعه کارگری استان این استراحتگاه به بهانه طرح آزاد سازی سواحل به مساحت ۳ هکتار و دارای ۳۵ سوئیت بود تخریب شد.

اصغری اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های شخص وزیر مقرر شد شهرداری زمین جدیدی را در اختیار اداره کل کار قرار دهد که مجددا در مکانی دیگر استراحتگاهی جهت رفاه حال کارگران و بازنشستگان احداث شود.

وی گفت: از نمایندگان مجلس تقاضا دارم در راستای مشخص کردن زمین و احداث این استراحتگاه مجموعه اداره کل کار را یاری و حمایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز