خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر علوم صورت گرفت؛

افتتاح طرح های دانشگاه علم و فناوری مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۳۰۸

شامگاه امشب افتتاح طرح های دانشگاه علم و فناوری مازندران با حضور وزیر علوم در شرق استان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور غلامی در اخرین روز از سفر دو روزه خود؛ شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر در جمع اصحاب رسانه افزود: توسعه دانشگاهها و مراکز علمی از برنامه های مهمی است که باید در این بخش تلاش شود.

وی گفت: دانشگاه ها به دلیل کمک به رونق و پیشرفت کشور و  اینکه دانشگاه ها به عرضه منابع پژوهشی سایر دستگاه ها کمک می کنند مورد حمایت وزارت علوم است.

غلامی افزود: دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر از جنله دانشگاههای جوان و نوپاست که برای توسعه نیازمند کمک و همراهی است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توسعه زیرساختها از جمله موارد مهم برای توسعه در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر است که امیدواریم با فراهم کردن زیرساختها شاهد توسعه آموزشی و پژوهشی بیشتر این دانشگاه باشیم. 

گفتنی است؛ سه طرح افتتاح موتورخانه، سیستم آبیاری و افتتاح سالن و رستوران مکمل با اعتبار بیش از 22میلیارد ریال از پروژه های افتتاح شده در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر با حضور وزبر علوم در آخرین ساعات حضور در مازندران بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز