خبرگزاری کار ایران

شهردار بهشهر:

جمع آوری 800 تن زباله در دهه اول محرم

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۷۷۳

شهردار بهشهر از افزایش حجم زباله در دهه اول محرم خبر داد و گفت: در دهه اول محرم 800 تن زباله در بهشهر جمع آوری شد.

یاسر فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش سطح زباله در سطح بهشهر افزود: در مجموع بیش از 100 تن زباله در دهه اول محرم بیش از زمان های دیگر در بهشهر جمع آوری و به نوعی 100 تن به حجم زباله شهری افزوده شد.

وی بیان داشت: براساس آنچه واحد خدمات شهری انجام می دهد و اعلام شد؛ روزانه و در حالت معمول، بیش از 70 تن زباله از سطح شهر بهشهر جمع آوری می شود.

شهردار بهشهر گفت: این مقدار و حجم از زباله در دهه اول محرم از روزانه 70تن به بیش از  80 تن در روز افزایش یافته است و با تلاش پاکبانان و مردم جمع آوری شد .

فیروزی افزود: قبل از آغاز مراسم عزاداری در مسیر برپایی ایستگاههای صلواتی، نسبت به تعبیه 15 عدد باکس ساده با حجم بالا و ۵۶ عدد باکس مکانیزه اقدام شد.

وی گفت: برای پاکسازی مسیر عزاداری، سه اکیپ به صورت شبانه روزی در محل با ۴۵ نیروی انسانی به صورت گردشی مستقر و نسبت به شستشو، انتقال و جمع آوری زباله اقدام کرده اند.

شهردار بهشهر با تشکر از همکاری مردم تصریح کرد: نسبت به سال های گذشته شاهد زباله کمتری در سطح شهر و جداول و جوش های آب بودیم که بیانگر فرهنگ سازی مناسب در این بخش و همکاری مردم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز