خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

احداث راه روستایی مناطق محروم در اولویت برنامه ها است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۸۷۳

محمد اسلامی گفت:احداث راه روستایی مناطق محروم در اولویت برنامه های وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، محمد اسلامی شامگاه شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهم سطح حسین آباد به بندرامیرآباد در جمع خبرنگاران افزود: تلاش برای احداث راه روستایی با قوت در دستور کار است و دو هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان سال احداث می شود.

وی گفت: تقاطع غیرهم سطح حسین آباد به بندرامیرآباد در 500متر با اعتبار 60 میلیارد تومان اجرایی شد.

اسلامی بیان داشت: عملیات ساخت و اتمام تقاطع غیرهم سطح حسین آباد به بندرامیرآباد 36ماه در نظر گرفته شده است و باید در زمان مقرر به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز شنبه 16شهریورماه با استقبال حسین زادگان استاندار مازندران برای بازدید و بهره برداری از چند طرح وارد مازندران شد، پروژه های مختلفی را در حوزه راه و شهرسازی افتتاح و کلنگ زنی کرد.

محمد اسلامی در سفر یک روزه خود به مازندران از کمربندی فریدون کنار و محور ساری – تاکام بازدید و کمربندی محمودآباد ، 59 کیلومتر آسفالت راه روستایی بازدید کرد.

عملیات اجرایی ساخت پل بزرگ پل سفید و تقاطع غیرهمسطح بهشهر به بندرامیرآباد نیز امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز