خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران:

98 درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران عملیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۷۰

کامران اصغری گفت: 98 درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان عملیاتی و اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تعامل بسیار خوب اعضای شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: 84 جلسه از بدو تاسیس این شورا تشکیل شده است که ثمره آن 498 مصوبه بوده است.

کامران اصغری تصریح کرد: 98 درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان عملیاتی و اجرایی شده است.

وی از افتتاح 8 پروژه در هفته دولت و تعاون خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهمترین این پروژه ها افتتاح شرکت تعاونی پیشرو صنعت شهرستان قائم شهر بود که بصورت ویدیو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهور و با حضور استاندار افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: این شرکت تعاونی موجب اشتغال بکار 50 نفر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از برگزاری هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر در هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره 14 تعاونی  بعنوان تعاونی های برتر استان و 18 تعاونی بعنوان 18 تعاونی شایسته انتخاب گردیدند.

در ادامه این جلسه امام جمعه موقت ساری در جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: یکی از نکات مهمی که در جوامع بشریت ،مخصوصا در جوامع اسلامی  آسیب می زند،عدم شناخت دین است.

حجت الاسلام محمد قاسمی  با بیان اینکه باید نسبت به قشر آسیب پذیر جامعه بیشتر حساس باشیم،اظهار کرد: امروز اگر مسئولی در مقابل دغدغه ها و مشکلات مردم ،جامعه و رفع  این مشکلات  تلاش نکند غیرت دینی ندارد.

وی افزود: باید پای درد و دل و مشکلات مردم نشست و برای رفع مشکلاتشان از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز