خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

کارگران از فقر معیشتی رنج می برند/بسیاری از نمایندگان کارگران را ابزار انتخاباتی خود قرار می دهند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۴۳

سید علی اکبر علوی نژاد گفت:بسیاری از کاندیدا و نمایندگان مجلس فقط در زمان انتخابات با کلی وعده و وعید به سراغ کارگران می آیند و بعد از اخذ رای حتی جواب تلفن ما را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید علی اکبر علوی نژاد در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا با اشاره به مشکلات معیشتی فراوان کارگران گفت: متاسفانه کمر کارگران زیر بار سنگین تورم و گرانی در حال شکستن است.

وی با اشاره به اینکه جامعه کارگری مظلوم ترین قشر در جامعه است،افزود: امروز امنیت شغلی کارگران به حداقل‌ها کاهش پیدا کرده است و کارگران از فقر معیشتی رنج می برند.

علوی نژاد گفت: متاسفانه به علت فشارهای معیشتی و اقتصادی طبق آمارها میزان خشونت در محیط کار کارگران 10 درصد نسبت به سایر اقشار جامعه افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح استراحت جنگل مشکلات عدیده ای را برای کارگران حفاظت جنگل به بار آورده است ادامه داد: در شرایط فعلی و با تمام مشکلات اقتصادی،کارگران حفاظت جنگل با اجرای این طرح حدود 8 ماه حقوق نگرفتند،سوال بنده از مسئولین این است که اگر خودتان 8 ماه حقوق نمی گرفتید چگونه زندگی میگذراندید؟!

رئیس مجمع نمایندگان کارگری استان مازندران با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس از کارگران استفاده ابزاری می کنند،اظهار کرد: بسیاری از کاندیدا و نمایندگان مجلس فقط در زمان انتخابات با کلی وعده و وعید به سراغ کارگران می آیند و بعد از اخذ رای حتی جواب تلفن ما را نمی دهند.

وی ادامه داد: نمایندگان باید مدافع حق و حقوق این قشر مظلوم باشند.

این نماینده کارگری در پاسخ به رضایت از عملکرد نمایندگان کنونی،گفت:متاسفانه اکثر نمایندگان کنونی به تعهدات و شعارهای خود در راستای بهبود شرایط و مشکلات موجود کارگران عمل نکردند.

علوی نژاد افزود: در انتخابات آتی جامعه کارگری به کاندیدایی رای خواهد داد که حامی واقعی کارگران باشند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز