خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تعاون صورت گرفت؛

افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۲۲

مجموعه فرهنگی ورزشی دنیای آرامش به مناسبت هفته تعاون روز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار مازندران، مسئولین استانی و شهرستانی در قائمشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش به مناسبت هفته تعاون روز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار مازندران، مسئولین استانی و شهرستانی در قائمشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

کامران اصغری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این طرح افزود : مجموعه فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون تومان آن تسهیلات فراگیر روستایی و مابقی آن آورده شخص بوده است.

اصغری با بیان اینکه فضای مجتمع فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش 8000 متر مربع است، گفت : همچنین 40 شغل ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از چهارده تعاونی برتر در استان مازندران که تجلیل و تقدیر شدند، خبر داد و بیان کرد : هشت تعاونی در استان سیصد و پنجاه شغل ایجاد کردند.

وی افزود : 7 تعاونی مربوط به مسکن مهر بوده است که تا پایان سال جاری 90 درصد از مسکن مهر سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم گفت : بانک توسعه تعاون و بانک کارآفرین، بانک هایی هستند که به جوانانی که بتوانند اشتغالزایی کنند تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت می دهد.

 وی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان از بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد : از بخش خصوصی که بتواند اشتغال ایجاد کند حمایت می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اولین اولویت جوانان را ورزش دانست و ابراز کرد : مجتمع فرهنگی ورزشی دنیای آرامش دارای بخش های مختلفی از جمله فرهنگی، ورزشی، استخر شنا و زمین فوتبال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز