خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه:

کلاهبردار حرفه ای 200 میلیون ریالی در سوادکوه دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۰۰

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت:کلاهبردار حرفه ای 200 میلیون ریالی در سوادکوه دستگیر شد .

سرهنگ مهدی خادمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در بیان این خبر گفت : در پی شکایت مردمی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که خود را بانی کمک به نیاز مندان معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس کلانتری شهر زیراب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطاعاتی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با تغییر مداوم چهره در این شهرستان تردد می کرد، شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ خادمی، اظهار داشت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و کلاهبرداری در شهرستان های همجوار نیز بوده در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 3 فقره کلاهبرداری از شهروندان جمعا به مبلغ 200 میلیون ریال از شهروندان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی از اعتماد به افراد ناشناس و افراد فاقد صلاحیت خودداری کنند و در صورت مواجهه به شیادان و کلاهبرداران مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز